0Košík

FAQ

Objednávky

  • Jak zjistím stav své objednávky?
  • Mohu si objednané zboží vyzvednout osobně?
  • Kdy mohu objednané zboží očekávat?
  • Mohu dělat v objednávce změny?
  • Mohu si objednat zboží přímo v kamenné prodejně?

Splátky

  • Jsem student, mohu požádat o úvěr?
  • Je možné dodatečně měnit objednávku, pokud mám již schválený úvěr?
  • Mohu si v případě splátek nechat zboží doručit do práce?
  • Mohu si v případě splátek převzít zboží v kamenné prodejně?
  • Může za mne v případě splátek převzít zboží jiná osoba?
  • Je možné doložit výpis z účtu partnera?
  • Pokud mi bude schválen úvěr, kdy mi doručíte zboží?
  • Jakým způsobem mi budou zaslány úvěrové smlouvy?
  • Mohu požádat o splátky, pokud nemám v občanském průkazu aktuální informace (stav / adresa trvalého bydliště)?
  • Je nutné, aby smlouvu o úvěru podepsal i můj partner?
  • Na jaké číslo účtu mám splácet?
  • Pokud si převezmu zboží na prodejně, musím též zaslat smlouvu na vaší adresu?
  • Mohu vám zaslat smlouvu elektronicky?
  • Platí i pro zboží zakoupené na splátky 14denní lhůta pro vrácení zboží?
  • Je možné předčasné splacení úvěru?

Zboží

  • Neprodáváte ze zahraničí dovezené zboží bez záruky? Platí plná záruka v ČR a lze ji uplatnit u autorizovaného servisu?
  • Mohu vrátit zakoupené zboží, pokud mi nevyhovuje?
  • Pokud zboží není skladem, jak zjistím, kdy bude dostupné?
  • Záruční list na zboží není potvrzený. Je to problém?
  • U zboží není přiložen český manuál. Jak je to možné?

Reklamace

  • Jak mám postupovat při reklamaci zboží?
  • Chci reklamovat zboží v autorizovaném servisu. Musím mít potvrzený záruční list?

Různé

  • Nechci zasílat akční nabídky na můj e-mail. Co mám pro to udělat?
  • Mohu požádat o opravu účetního dokladu?
nahoru